Müştəri məmnunluğunun təmin edilməsi məqsədilə, "Azərişıq” ASC tərəfindən təqdim edilən xidmətlərin elektronlaşdırılması abonentlər üçün mühüm əhəmiyyət kəsb edir.
Bu məqsədlə, Səhmdar Cəmiyyət Elektron Hökumət Portalı üzərindən abonentin elektrik enerjisi istehlakı barədə məlumatı elektron arayış şəklində təqdim edilməsi xidmətini həyata keçirir. Beləliklə, vətəndaş olduğu yeri tərk etmədən Elektron Hökumət Portalı vasitəsilə elektrik enerjisi istehlakı barədə məlumatı edə bilir.
Səhmdar Cəmiyyətin rəsmi saytı vasitəsilə abonentlər elektrik enerjisi istehlakı barədə məlumatları əldə edə bilərlər. Habelə, mobil telefon vasitəsilə də bu məlumatları əldə etmək mümkündür. Bununla yanaşı, abonentlərin mobil əlaqə nömrəsinə aylıq istifadə edilən elektrik enerjisi sərfiyyatı barədə məlumatın göndərilməsi imkanı yaradılmışdır. Abonent öz şəxsi kabinetində mobil əlaqə nömrəsini qeyd edir və istehlak etdiyi aylıq elektrik enerjisi sərfiyyatı barədə məlumat sms vasitəsilə abonentə göndərilir.
Qeyd edək ki, abonent məmnunluğunun artırılması istiqamətində Səhmdar Cəmiyyət tərəfindən ardıcıl olaraq işlər davam etdirilir.
Digər xəbərlər
- Salyan və Sabirabadın bir sıra kəndlərində yenidənqurma işləri ilə əlaqədar elektrik enerjisinin verilişində fasilə yaranacaq 06 Noyabr 2025
- “Azərişıq” ASC Ağstafa, Samux və Şəmkirdə yenidənqurma işlərini davam etdirir 13 May 2025
- “Azərişıq” ASC-nin gənc mütəxəssisləri Kazanda keçirilən beynəlxalq tədbirdə iştirak ediblər 10 Aprel 2025
- “Azərişıq” ASC-nin nümayəndələri Göyçayda fermer və sahibkarlarla görüşüb 22 Avqust 2025
- Abonentin borcun araşdırılması və borcun olmaması (və ya olması) barədə müraciət qaydaları 06 Mart 2025