Cəmiyyətin əsas strateji məqsədi paylayıcı şəbəkənin təkmilləşdirilməsi və qabaqcıl ölkələrin təcrübəsindən istifadə edərək davamlı inkişafın, istehlakçıların dayanıqlı, keyfiyyətli və fasiləsiz elektrik enerjisi ilə təmin olunmasından ibarətdir.
Cəmiyyət əsas strateji məqsədini həyata keçirərkən görülən iş və yeniliklərlə bağlı media və sosial şəbəkələr vasitəsilə vətəndaşları məlumatlandırır.Vətəndaş məmnunluğunun təmin edilməsi istiqamətində işlər aparılır,istehlakçıların bu sahədə olan problemlərinə qayğı ilə yanaşılır onların tez bir zamanda həllinə çalışlır.
Bu məqsədlə, Cəmiyyətin “199” Çağrı Mərkəzində vətəndaş problemlərinin şəffaf şəkildə həll olunması ardıcıllığının təmin olunması məqsədi ilə “ticketing” sistemi yaradılmışdır. Bu da vətəndaş müraciətlərinin aidiyyəti üzrə şöbələrə yönləndirilərək səmərəli şəkildə cavablandırılmasına kömək edir.
Şikayət və müraciətlər Çağrı Mərkəzi, sosial şəbəkə,whatsapp vasitəsilə və elektron müraciət formasında daxil olur,bir-bir araşdırılır və aktlaşdırılır, problemli məsələlər rəhbərliyə təqdim olunur. Abonent məmnuniyyəti və düzgünlük bizim ən vacib öhdəliyimizdir. Sosial şəbəkələrə daxil olan şikayətlər araşdırılıb, həll olunması üçün “Şikayət və müraciətlərin araşdırılması” bölməsinə göndərilir. Cəmiyyətlə bağlı social şəbəkələrdə yayılan bütün məlumatlar gücləndirilmiş şəkildə izlənilir və cavablandırılır. Çağrı Mərkəzinə daxil olan zənglər dinlənilərək Mərkəzin operatorlarının, habelə “Şikayət vəMüraciətlərin araşdırılması” bölməsinin əməkdaşlarının icra etdiyi işi müvafiq meyarlar üzrə qiymətləndirilir, həmçinin,görülən işlərin hesabatı aparılır.
Elektirik enerjisinin təmini ilə əlaqədar müştərilərin üzləşdiyi məsələlər və problemlərinin operativ həlli ilə bağlı, “199 Çağrı Mərkəzi”nə zəng zamanı ayrıca olaraq, “Audio təklif və şikayət” düyməsi aktivləşdirilmişdir.Bu düymə vasitəsilə abonentlər artıq öz sorğularını səsli şəkildə də göndərə biləcəklər.
Digər xəbərlər
- Elektrik təchizatı şəbəkəsinə qoşulma prosedurunda elektron xidmətlərin yeri. 26 Yanvar 2024
- Sahibkarlıq subyektlərinin ETŞ –yə qoşulması proseduru sadələşdirilir. 14 Mart 2024
- Elektrik enerjisi itkilərin azaldılması məqsədi ilə Cəmiyyətdə görülən işlər 12 İyun 2024
- ASAN Xidmət mərkəzlərində “Azərişıq” ASC-nin müştəri məmnuniyyətinin artırılması istiqamətində tədbirlər həyata keçirir. 03 İyun 2024
- “Azərişıq” ASC-nin sədri Vüqar Əhmədov Beyləqanda vətəndaşları qəbul edib. 20 Sentyabr 2024