
Yanvar-sentyabr aylarında “Azərişıq” ASC-yə “ASAN xidmət”, “ASAN Kommunal” və elektron qaydada 3359 sahibkar müraciət edib. Həmin göstərici ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 3 dəfədən çox artıb.
Bu barədə “Azərişıq” ASC-nin “ASAN xidmət”lə iş və elektron idarəetmə departamentinin direktoru Elsevər Rüstəmli oktyabrın 4-də keçirilən mətbuat konfransında deyib.
Onun sözlərinə görə, keçən ilin 9 ayında ASC-yə 1010 sahibkar müraciət edib.
“Sahibkarların müraciətlərinin sayında artımın müşahidə olunması heç şübhəsiz ki, aparılan islahatlarla bağlıdır”, - deyə E.Rüstəmli bildirib.
Digər xəbərlər
- Lənkəranda təmir işləri ilə əlaqədar elektrik enerjisinin verilişində fasilə yaranacaq 04 Fevral 2025
- İstehlakçıya elektrik enerjisinin verilməsi hansı hallarda və kim tərəfindən dayandırıla bilər? 11 Fevral 2025
- Elektrik enerjisi istehlakı üzrə debitor borcların ödənişinin təmin olunması istiqamətində həyata keçirilən tədbirlər “Azərişıq” ASC -nin əsas hədəflərindən biridir 21 Yanvar 2025
- Yeni Ramanada təmir işləri ilə əlaqədar elektrik enerjisinin verilişində fasilə yaranacaq 23 Yanvar 2025
- Yardımlıda yenidənqurma və təmir işləri ilə əlaqədar elektrik enerjisinin verilişində fasilə yaranacaq 23 Yanvar 2025