“Azərişıq” ASC “Facebook” və “Instagram” sosial şəbəkələr vasitəsilə vətəndaş sorğularının qəbuluna başlayıb.
Vətəndaşlar qeyd olunan sosial şəbəkələrdə ASC-nin rəsmi internet səhifəsi vasitəsilə onları maraqlandıran sualları ünvanlaya, “Azərişıq” ASC ilə bağlı bütün məlumatları əldə edə bilər.
Bundan əlavə, müraciətlər “199” Çağrı Mərkəzi vasitəsilə də qəbul olunur.
Digər xəbərlər
- “Azərişıq” ASC “ASAN xidmət indeksi”nin qiymətləndirmə tarixində 98.31% ilə 5 ulduzluq rekord nəticə əldə edib 21 Fevral 2024
- “Azərişıq” ASC-nin sədri Vüqar Əhmədov Qazaxda vətəndaşları qəbul edib. 29 Aprel 2024
- “Azərişiq” ASC Kəlbəcərdə yenidənqurma işlərini davam etdirir. 26 Yanvar 2024
- Sahibkarların elektrik enerjisi ilə təchizatı proseduru sadələşdirilir. 16 Fevral 2024
- “Azərişıq” ASC-nin elektrik təchizatı şəbəkəsinə qoşulma xidmətinin elektronlaşdırılması istiqamətində gördüyü işlər davam etdirilir. 31 Yanvar 2024